środa, 27 września 2017

#14 by Fragonia

Zamówienie dla bloga Strzałka
[Zmieniłam etykiety, albo blogger się na mnie uwziął i nie chce mi zdjęcia wczytać. Ratunku..]
Strzałka to /już niedługo/ ocenialnia blogów, prowadzona przeze mnie i mojego ukochanego Ziemniaczka. O co konkretnie chodzi? Tego dowiecie się już wkrótce. 

Zamówienie dla NewMooni
Było ciężko. Chwilami przechodziłam nawet załamanie, z powodu tego szablonu, nie powiem, ale dotrwałam do końca i jedno muszę przyznać - jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego i śmiało mogę powiedzieć, że to jednak jeden z lepszych moich szablonów. Moja nauczycielka może być ze mnie dumna. :")

Jako iż chwilowo mam załamanie wenowe, muszę wykonać szablon nowy dla SOTT, chwilowo zamówień nie przyjmuję. Ale nie martwcie się, wkrótce, jak dodam nową szatę graficzną, będziecie mogli znowu składać u mnie zamówienia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy