środa, 9 sierpnia 2017

Usiądźcie wygodnie i posłuchajcie opowieści

Witajcie wszyscy odwiedzający bloga, z tej strony Retrica, czwarta stażystka na Sisters of The Template. Niezmiernie miło mi poinformować, że zostałam przyjęta na okres próbny do załogi tej zgranej spółki.
Grafiką komputerową interesuję się od niecałych czterech lat, nastąpiło to zaraz po dołączeniu do pierwszego bloga. Na co dzień używam Gimpa 2. Skromnie zaznaczę, że nikt nie udzielał mi swoich rad, nie wzorowałam się na innych, a sama dążyłam do wypracowania własnego stylu. Zszargane noce, nerwy i wiele innych emocji przyniosły efekty wraz z pierwszą i każdą następną pozytywną opinią odnośnie wykonanych przeze mnie zamówień. Serce się cieszyło, a chęci rosły. Niestety po jakimś czasie, przez mały kryzys byłam zmuszona zawiesić swoją działalność, jednak jak widać, nie na długo. Mimo wielu przeciwności losu pogodziłam wszystkie obowiązki, żebym nie musiała rezygnować z przyjemności, jaką niesie ze sobą wykonywanie grafiki. Potrafię sprostać niemal każdemu zamówieniu od nagłówków, bannerów, awatarów, prezentacji i stampów, po szablony w tym CSS i HTML. Konkretnego stylu nie posiadam, jednakże wszystkie moje szablony są w pewien sposób do siebie podobne. Mam nadzieję że podobieństwo w estetyce wykonywanych przeze mnie szablonów nikomu nie będzie przeszkadzać. Ze swojej strony zobowiązuje się wykazać się na tyle, aby wszystko zgadzało się z życzeniami zlecającego. Pragnę wyróżnić też to, że profesjonalistką nie jestem i zawsze na świecie znajdzie się ktoś lepszy ode mnie. W imieniu swoim, a także innych grafików chciałabym podkreślić, że nie jesteśmy robotami i nie siedzimy przez laptopami całymi dniami, pragniemy wyrozumiałości i czasu, który sobie wyznaczymy. W zamian gwarantuję, że prace w odpowiednich warunkach, bez nagminnego wypytywania się o termin ukończenia pracy, zaprezentują się o wiele lepiej. Nie oznacza to jednak tego, że wkładam serce tylko w wybrane prace, tak nie jest. Miewam lepsze i gorsze dni, jak każdy, pomimo to nie przelewam tego na dzieła. Podsumowując, jeszcze raz dziękuję założycielkom za przyjęcie i ufam, że przynależność do Sister of The Temple, umożliwi mi dalszy rozwój, który przełoży się na coraz efektywniejsze prace.
Miłej reszty dnia!
Retrica.

6 komentarzy:

  1. Hasło/Kod: My decided.
    Nick: Retrica
    Ja: Jalo. na Howrse i carrothug@gmail.com
    Nazwa twojego bloga: Freedom Forest
    Rodzaj Twojego bloga: RPG, o psach
    Link do bloga: http://freedom-forest.blogspot.com/
    Krótki opis twojego bloga: "Jesteśmy sforą. Jedyną w lesie. Ukrytą. Nikt nas nie znajdzie."
    Freedom Forest jest sforą psów ukrytą w jednym z głębszych lasów jakikolwiek urósł na naszej Ziemi.
    Żyją tam psy, które zostały zranione przez człowieka, albo zostawione na pastwę losu.
    Tutaj mogą wieść spokojne życie. Ale czy na pewno?
    To zależy jedynie od tego jak pokierujesz swoją psią postacią. Spróbuj odnaleźć nasze miasto.
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    KOLORYSTYKA: Chciałbym coś w odcieniach zieleni i żółtego, jeżeli takie kolory nie będą pasować zdaję się na szabloniarza
    POSTACIE: Psy, oczywiście. Najlepiej aby były to fotografie.
    NAPISY: Z tytułem bloga byłoby super
    UKŁAD: Otwarty

    OdpowiedzUsuń
  2. wAAAAAH
    CZYLI JESZCZE ISTNIEJĄ JAKIEŚ ŻYWE SZABLONIARNIE, AW ♥
    *przepraszam, to było silniejsze ode mnie, już myślałam, że wszystko wymarło*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieją, istnieją :) Przynajmniej co niektóre xD

      Usuń
  3. Hasło: My decided
    Nick szabloniarki: Morrigan
    Kontakt: fajnanatura@gmail.com Karia ( hw )
    Nazwa bloga: Wataha Mrocznych Skrzydeł
    Link do bloga: http://watahamrocznychskrzyde.blogspot.com/
    Krótki opis bloga: Wzgórze, za nim rzeka... za rzeką wataha z ogromnymi terenami. Nasza wataha ma równo ponad rok, i istnieje do dzisiaj. Ukryci w dolinach i w innym wymiarze, na których żyją różne potwory. Czasami do wymiaru przychodzą ludzie, lecz szybko odchodzą. Jaki żywioł zaprezentujesz? Wodę, ogień, ziemia? A może energia? Daj się ponieść wyobraźni, i spróbuj wymyślić swoją postać.
    Kolorystyka: Biało-Szaro-Czarna
    Postacie: Wilki / zwierzęta ( kruk? ). Oraz coś w tle...
    Napisy: Wataha Mrocznych Skrzydeł. ( mniejszymi napisami ) ,, Są takie skrzydła, które wyrastają z naszych cierpień ''
    DODATKOWE INFORMACJE/SPECJALNE ŻYCZENIA: Brak
    Układ: Otwarty

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy