piątek, 29 września 2017

#15 by Rellvion

Czas abym i ja pokazała swoje prace. Nie ma ich dużo, ale jestem z nich zadowolona. Dwa wolne i jeden z zamówienia.

Szablon wolny
Pierwszy szablon jaki ukończyłam. Tworzyłam go dla swojego bloga, ale nie przeszkadza mi używanie go przez innych. Jeżeli komuś napis przeszkadza, bądź chce swój własny; mogę usunąć ^^ Podgląd na SA

Szablon wolny
Nie planowałam dawać mu tej samej kolorystyki, co w poprzednim, ale tak jakoś wyszło. Powiem tak, pasowała i tyle. Do stworzenia tego zainspirowała mnie gra "Halo".

Zamówienie dla Akuma
Jakoś nie specjalnie chyba jestem stworzona do robienia ciemnych szablonów :'D Nie podoba mi się tak, jak pozostałe, ale Akumie przypadł do gustu. Klient zawsze rację ma.

Jestem w stanie zrobić małe poprawki w wolnych szablonach, o ile będą one w zakresie moich umiejętności ^^

5 komentarzy:

  1. A jak się ma nie podobać, jak cudny jest owo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym zgłosić zamówienie:

    PODSTAWOWE DANE
    KOD, który znajdziesz po przeczytaniu regulaminu My decided
    Nick szabloniarki, która ma wykonać daną pracę - Retrica
    Twój kontakt, najlepiej e-mail, bądź howrse, gdzie należy się zgłosić w razie pytań odnośnie szablonów - incwadila@gmail.com
    INFORMACJE O BLOGU
    Nazwa twojego bloga: Netting End
    Rodzaj Twojego bloga: Fantasy
    Link do bloga: www.nettingend.blogspot.com
    Krótki opis twojego bloga (możesz np. streścić fabułę albo wyjaśnić, o czym on jest): Fabuła oparta na SAO, Awatarze Legendzie Anga oraz graficznie na grze Horizon. Około dziesięć tysięcy osób zostaje zamkniętych w grze. Wszyscy oczywiście próbują się wydostać. Niestety jedyna możliwość wyjścia to pokonanie wszystkich bossów. Dodatkowo jeśli twoja postać zginie ty również. W grze mozna nauczyc tkać się jeden z sześciu żywiołów. Woda, powietrze, ziemia, ogień ciemność i światło.
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    KOLORYSTYKA: niebieska, szara, czarna, granatowa
    POSTACIE:Nie mamy wybranych prosimy jednak nie koniecznie używać anime
    NAPISY: Netting End, i pod spodem, Link start!
    DODATKOWE INFORMACJE/SPECJALNE ŻYCZENIA: Można by było zrobić takie wysuwane menu na wzór tego, które pojawia się w SAO
    UKŁAD:
    Zamknięty lub
    Minimalistyczny

    Zamówienia - Szablon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radziłabym zapoznać się jeszcze raz z regulaminem i sprawdzić, czy dana szabloniarka przyjmuje zamówienia. Aktualnie Retrica nie wykonuje szablonów, a prezentacje i avatary.

      Usuń
    2. Dobra nie ważne.... Po prostu tułam się po blogach z szablonami i nic.... Albo zamknięte, albo nie przyjmują albo płatne...

      Usuń
    3. Sprawdź na Salonik howrse :) Znajdziesz listę grafików itp

      Usuń

Obserwatorzy