piątek, 4 sierpnia 2017

#13 by Morrigan

Hej!
Nadszedł czas, bym podzieliła się z Wami wynikami moich pierwszych zamówień. Zdążyłam wykonać tylko dwa, ale gdy będę miała dostęp do komputera, zajmę się resztą c;

Zamówienie dla: Shira


Chociaż znalezienie weny na nagłówek zajęło mi sporo czasu, w końcu się udało. Nie jest on bardzo skomplikowany, ale moim zdanie prezentuje się nie najgorzej. O wiele szybciej poszło mi z CSS'em. Ogólnie jestem z szablonu zadowolona i mam nadzieję, że Wam też się spodoba.

Zamówienie dla: Juuzou


Jeszcze nie udało mi się skontaktować z adminką bloga, ale umieszczę tu już szablon.

Jeśli chodzi o tę pracę, to sprawa miała się odwrotnie. Pomysł na nagłówek znalazłam szybko, natomiast męczyłam się z CSS'em. Pobawiłam się gradientem i mam nadzieję, że całość jest spójna. Efekt stron nie jest wielce ambitny, ale chyba pasuje do szablonu.


1 komentarz:

  1. Och, nie wiem, jak Mooni, ale ja chyba cię pokochałam, zwłaszcza za ten cudny, drugi szablon. Nie przesadzony, ale wszystko się ze sobą łączy. Bardzo szybo wykonałaś zamówienia, tym większy mój podziw. W pierwszym szablonie (w nagłówku) trochę irytuje mnie.. jakość napisu "Wataha Złotego Blasku" (nie wiem, jak u innym, u mnie się rozmazuje). W drugim szablonie tego wilczka dałabym odrobinę niżej, jednak i tak jest bardzo ładnie. Zachęcam cię do obrabiania również wyglądu komentarzy, bo diabeł tkwi w szczegółach. :) ~~Frago

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy