piątek, 28 lipca 2017

Witam!

Dobry, z tej strony Rellvion, trzecia stażystka SOTT :D Miałam pewne trudności z napisaniem tego powitania, ale chyba nie wyszło aż takie złe. W każdym razie zapraszam do czytania.
Grafiką interesuję się już 4 lata. Kocham rysować, nawet jeżeli malunki nie są piękne, gdyż sprawia mi to przyjemność. Inaczej jest z grafiką komputerową, od ciągłego patrzenia w ekran bolą oczy, dlatego też tworzę coś, kiedy potrzebuję lub mam tak zwaną „wizję”.
Jestem weteranem blogowym, a swoją przygodę zaczęłam jakoś w 2013/14 roku. To były cudne czasy. Czuję się staro, tak o tym pisząc, ale bądź co bądź mam już swoje lata. Kiedyś szablony nie były tak potrzebne, ale nagłówki już bardziej i właśnie wtedy rozpoczęła się moja samotna nauka gimpa. Dotąd nie znam całego programu na wylot, ale najważniejsze rzeczy mam obcykane na 100%. Aktualnie staram się ogarnąć nowiutki sprzęcik, jakim jest Photoshop CS6.
Mój zakres graficzny ogranicza się do prostych nagłówków, awatarów i banerów. Niedawno rozpoczęłam również naukę CSS. Nie jest to takie trudne, na jakie wygląda albo po prostu to ja szybko pochłaniam wiedzę, trudno stwierdzić.
Od razu wspomnę, iż nie jestem profesjonalistką, wkładam w swoje prace całe serce, ale nawet to czasem nie wystarcza, aby wyglądały ładnie.

- Rellvion

4 komentarze:

  1. KOD, który znajdziesz po przeczytaniu regulaminu: My decided.
    Nick szabloniarki, która ma wykonać daną pracę: Infrea bądź Rellvion. Jeżeli jednak ktoś również chciałby się dołączyć do zamówienia, nie ma problemu : )

    INFORMACJE O PRACY
    Nazwa twojego bloga: Luxbris
    Link do bloga, na którego ma zostać wykonana grafika: luxbris.blogspot.com
    Rozmiar grafiki: bannery o szerokości co najmniej 400px, avatary o wielkości odpowiedniej dla Howrse (tj. 120×120 px, wielkość do 40 Kb)
    Rodzaj grafiki: Poproszę przynajmniej trzy bannery oraz dwa avatary

    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    Kolorystyka: Dowolna
    Postacie: Anime/fantasy, ludzie, zwierzęta
    Napisy: 'Luxbris' lub 'LB'
    Dodatkowe informacje/specjalne życzenia: Czy lubisz tworzyć prace z gifami? : )
    Poszczególne elementy: Miło byłoby zobaczyć miasto współczesne bądź też coś na kształt "rozłamu" między dwojgiem ludzi.
    Kontakt: seth666@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj regulamin jeszcze raz. PODAJE się konkretną graficzkę, a nie albą tą, albo tamtą. I zapraszam również do wcześniejszej notki: Informacje,Nowości.

      Usuń
    2. Pisałam z autorką zamówienia i mogę się nim zająć, jeżeli to nie problem.

      Usuń
    3. Ok, w takim razie zamówienie przyjęte przez Morrigan :)

      Usuń

Obserwatorzy