piątek, 21 lipca 2017

Witam serdecznie!

Jest mi niezmiernie miło, gdyż zostałam przyjęta do zespołu SOTT. W tej sytuacji wypada się przywitać. Zwę się Morrigan i od czterech lat prowadzę blogi grupowe, RPG, jak zwał tak zwał. Nieodłącznym elementem tej działalności jest oczywiście grafika, którą zajmuję się z niemałą przyjemnością. Jestem autorką wielu blogów, które rozpadały się z różnych przyczyn. A ja wciąż uparcie tworzę. Obecnie jestem administratorką Stadniny Horse Heaven, ale w czeluściach mojego bloggera powstaje również stado. Bo to chyba coś, co wychodzi mi najlepiej c;
Ale wróćmy do grafiki, bo to dla niej tutaj jestem. Tworzę różne jej typy, głównie szablony, proste nagłówki i bannery. Awatar również nie sprawia mi wielkiego problemu. Największe wyzwanie to znalezienie weny, ale mam wrażenie, że to dotyka nie tylko mnie. Profesjonalną graficzką nie mogę się nazwać. Wciąż jednak ćwiczę i mam nadzieję, że moje prace będą tylko lepsze.


A tutaj znajdziecie linki do trzech moich prac: | 1. | 2. | 3. |

- Morrigan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy