czwartek, 18 maja 2017

#Ten by Fragonia

Zamówienie dla mojej Suzu:
Blog: Accus
Jestem z niego zadowolona, jak jeszcze z żadnego szablonu na tym blogu. Mam wrażenie, że nawet szablon na moim własnym blogu nie wygląda tak dobrze, jak ten. W niebieskim pasku jest tekst, etykiety są przesuwane. Nieskomplikowany nagłówek, czyli coś, co wręcz kocham i moje ulubione kolorki. Inspiracją była dla mnie Fantazja u której kiedyś zamówiłam podobny szablon (o podobnym układzie i niektórych odzieniach, jednak był zbyt przytłaczający). 

Zrezygnowałam z zamówienia na Wataha Mrocznych Skrzydeł.
Powód? Brak kontaktu z adminem i brak banera naszej szabloniarni. 
Przepraszam czekającemu adminowi bloga Ties Souls. ;_; Szablon postaram się wystawić w następnym tygodniu. 
Po wykonaniu tego zamówienia pewnie znowu otworzę status. O ile nauczyciele dadzą mi spokój.
O ile zgodzi się Mooni, przejmę jej szablon na Watahę Księżycowego Ducha, bo mam ekstra pomysł. :D
Jestem chętna na propozycje :33

2 komentarze:

  1. Hejka ^^

    KOD - To be Forever
    Szabloniarka - Tyksu, wiem, że tego chcesz...
    Rodzaj Twojego bloga - wataha
    Nazwa bloga - Wataha Istot Nocy
    Link do bloga - watahaistotnocy.blogspot.com
    Skrót fabuły - Wygnana przed kilkoma laty Stara Alpha wróciła, zbierając wraz ze swoim przybyciem śmiertelne żniwo. Mimo to członkowie WINu po raz kolejny obronili Sullivan przed pogrążeniem w ciemności. Jednak Mauren Layos nie odpuści tak łatwo, nie zapominając o swojej porażce oraz upokorzeniu z nią związaną. I jeśli wcześniej wynik wojny był oczywisty, teraz pozostaje pod znakiem zapytania. Nikt nie wie bowiem, do czego zdolna jest ta diaboliczna kobieta, mająca kontrakt z samym Szatanem. Skoro ostatnio nie uciekła się od wysłanników piekieł, kto wie, jakie jeszcze posiada asy w rękawie... i że jeden z nich znajduje się już na terenach watahy.




    Ogólny zarys szablonu:


    Kolorystyka - Odcienie szarości
    Postacie - Anime/fantasy, ludzie, wilki
    Napisy - Wataha Istot Nocy
    Dodatkowe informacje/specjalne życzenia - Proszę o w miarę skromny oraz przejrzysty szablon, w którym łatwo się "ogarnąć", a czcionka zarówno na całym blogu, jak i w postach, nie utrudnia czytania.
    Poszczególne elementy - Mile widziany motyw lasu w tle oraz postać wilka.
    Układ - Otwarty
    Ułożenie nagłówka - Środkowy
    Ułożenie kolumn - 5

    Dziękuję za uwagę :)
    Alex >:3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy