sobota, 22 lipca 2017

Nowa stażystka się kłania!

Dzień dobry, dzień dobry, z tej strony Infrea, czyli nowa stażystka na Sisters of The Template. Myślę, że powinnam się przywitać i przedstawić szanownej blogosferze. 

Jestem więc kolejnym szarym człowiekiem i grafikiem-programistą w blogosferze, który od kilku lat bawi się szablonami i grafiką. Do zapoznania się z podstawowymi językami zmusiło mnie posiadanie własnego bloga dawno temu - nie podobały mi się prace innych grafików, więc zabrałam się do szablonów sama i jakoś już tak to się potoczyło dalej. Grafiką natomiast interesowałam się właściwie od małego, zaczynając od Painta i rysowaniu kwiatków (którymi potem próbowałam bezskutecznie zaimponować starszemu rodzeństwu, szczególnie siostrze - profesjonalnej graficzce), dziś kończąc na bardziej specjalistycznych programach takich jak Adobe Photoshop czy CorelDraw x7. Grafika 3D, która dawniej ogromnie mnie zajmowała, niestety odpadła ze względu na sprzęt, którym dysponuję.

Nie posiadam własnego stylu, ale mogę śmiało powiedzieć, że cenię sobie elegancję i prostotę. Dodatkowo, ważne są dla mnie podstawowe zasady grafiki, które definiują dobrą pracę i sprawiają, że to jest coś, co każdemu się spodoba. Lubię obserwować nowe trendy, które potem można jakoś zastosować tutaj, w blogosferze. 

Staram się sprostać każdemu zadaniu (żywot grafika jednak ciężki jest i nie da się wszystkich zadowolić), jednak są zadania, których się nie podejmuję - takie jak tworzenie szablonu od podstaw. Zdecydowanie wolę bazować na czymś, co już jest i co wcześniej się podobało, i to właśnie poprawiać oraz zmieniać.

- Infrea

3 komentarze:

  1. Witam i przepraszam za kłopota na nowy szablon na Wzb. Cała wataha przechodzi reset więc myślę że nie robię kłopotu,ale przejdźmy do konkretnych żeczy.
    PODSTAWOWE DANE:
    KOD - To Be Forever
    Nick szabloniarki - Morrigian
    INFORMACJE O BLOGU:
    Nazwa twojego bloga:Wataha Złotego Blasku
    Rodzaj Twojego bloga:Wataha Magicznych Wilków
    Link do bloga: http://watahazlotegoblasku-wzb.blogspot.com/ (na razie nie ma żadnych postów ani nic, lecz NewMooni może potwierdzić że wataha działała już długo
    Krótki opis twojego bloga: Hmm...(nie wiem co napisać) WZB to magiczna wataha. Dołączają do niej przerużnie wilki(magiczne) nie mamy dużo członków ani wrogów. Jesteśmy raczej spokojnie nastawieni. No i chyba tylko tyle opisze bo chybz zaraz będe musiała iśc w pole
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI:

    Kolorystyka:może tym razem przeżucimy się na zieleń
    Postacie:myślę że dasz radę znaleść ładne magiczne wilki
    Napisy:wiadomo nazwa watahy i pod tym możesz napisać "Dla nas każdy, zasługuje na drugą szanse."
    Dodatkowe informacje
    Ułożenie kolumn - a jak ty uważasz (sądze że znasz się lepiej ode mnie)
    Ułożenie nagłówka:środkowy
    otwarty

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy