wtorek, 25 lipca 2017

#12 by Fragonia

Cześć! Dawno mnie tu nie było, prawda? Ale to wcale nie znaczy, że próżnowałam! Robiłam naprawdę mnóstwo szablonw, jednak na śmierć zapomniałabym je tutaj dodać. Było ciężko, naprawdę, dlatego nadal nie przyjmuję zamówień. Dzisiaj mam dla was.. *liczy* 6 szablonów i jeden nagłówek! Sporo, prawda? No nic, przejdziemy do podziwiania moich prac. Niektóre z nich były już z wcześniej, jednak zapomniałam wstawić je na SOTT. Zachęcam do komentowania moich prac, żeby mi smutno nie było. Ostatni szablon jest wolny.

Zamówienie dla Fragonia/Tyks i Peruna
Przerobiony z szablonu The World of Fiction, zdjęcie zrobione trochę inaczej, żebym nie musiała się za bardzo męczyć. xd Wraz z Percią robimy blog o wilkach zmiennokształtnych i magicznych w stylu post apo, fabuła jest już napisana, formularz i zasady prawie skończone. Zapraszam do obczajenia. Może ktoś się skusi? 

Zamówienie dla Karou
Blog: Royalog
Pewnie zauważyliście, że od niedawna na Royalog zagościł nowy szablon. I tak, jest to moja zasługa. Pełną wersję możecie podziwiać na stronce Karou. 

Zamówienie.. dla mnie i Talona, bo mogę. xd
Blog: DIVIDED KINGDOM ZAPRASZA!
Chwalą mnie za to cudo, ale muzę przyznać, że to chyba mój ulubiony szablon. I wbrew pozorom pracowałam nad nim tylko trzy dni, co nie jest u mnie jakąś wygórowaną sumą. 

Zamówienie dla fopa12
Z tego szablonu również jestem dumna, chociaż miałam na początku zupełnie inną wizję. Myślę, że będzie on wam długo służył i dziękuję za zaufanie! ^.^

Zamówienie dla Alex
Jeszcze tego nie wstawiła, ponieważ zrobiłam chyba błąd w mailu.. za co przepraszam najmocniej. Próbny możecie podziwiać na tym blogu

Zamówienie dla Taiga
Blog: Santari [Nigdy nie mogę nazwy spamiętać.]
Nagłówek, jednak w CSSie też pomogłam! Zlitowałam się nad Taigą, która miała problem ze zrobieniem sobie szablonu, więc zrobiłam jej.. nagłówek. Bardzo mi się on podoba - jedna z lepszych moich prac! ^.^

Szablon Wolny (na zamówienie mogę coś zmienić)

Mój stary szablon z Diki, jednak może komuś się przyda? Ludzie, którzy mnie znajdą wiedzą, ze uwielbiam na DiKi zmieniać szablony, żeby nigdy nudno nie było! >.>
Jego pełny obraz ujrzycie TUTAJ.

5 komentarzy:

  1. Kocham, Tyksiu!
    Royalog ze mną na czele będzie wdzięczne na wieki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już bez przesady. *rumieni się* Ale dziękuję :D

      Usuń
  2. KOD: To be Forever.
    Nick: Morrigian
    INFORMACJE O BLOGU: Wataha Magicznych Wilków, dwa razy była odświeżana. Jest dość dużo osób, choć nie jest takiś czad.
    Nazwa twojego bloga: Wataha Gwiazdy Wolności
    Rodzaj Twojego bloga: Wataha Magicznych Wilków
    Link do bloga: http://watahagwiazdywolnosci.blogspot.com/
    Krótki opis twojego bloga:
    Wiele lat temu pewna wilcza grupa podróżująca po świecie, odkryła wielką tajemnicę, czego nikt nigdy nie dokonał - niektóre wilcze dzieci zostały spłodzone przez Bogów - greckich, rzymskich i egipskich, rzadziej innych. Celeana, córka Lokiego, postanowiła założyć watahę, która miała złączyć takiego typu wilki w jedną dużą rodzinę. Czy też jesteś taki jak my i chcesz żyć pośród nas? Jeśli tak to lepiej nie czekaj. Na wilki pół-bogów czekają potwory, które nie zawahają się zaatakować...
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    Kolorystyka: Zdam się na ciebie, choć kolory szary i czerwony byłyby mile widziane
    Postacie : Zdam się na znalezione przez ciebie magiczne wilki ^^
    Napisy : Nazdować się musi nazwa watahy i cytat " Freedom is life's great lie. "
    Dodatkowe informacje/specjalne życzenia : ---
    Poszczególne elementy : Jakieś góry
    Ułożenie kolumn - 5
    Ułożenie nagłówka: Środkowy
    8.Układ:
    Otwarty

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy