środa, 15 listopada 2017

#17 by Fragonia

 Mam wrażenie, że blogosfera umiera. Niedawno została zamknięta szabloniarnia, z którą byłam bardzo mocno związana i nadal przeżywam w środku bóle egzystencjalne. 
  A ostatnio z blogów rpg przenoszę się raczej na te graficzne, bo jakoś nie czuję tego pociągu do pisania opowiadań. No cóż, może ktoś wykorzysta jeszcze mój szablonowy potencjał i złoży mi jakąś propozycję? Planuję niedługo znowu zmienić szablon na swoim własnym blogu, a ten obecny stanie się albo ogólnodostępny (zmienię jedynie nagłówek) albo zachowam go dla siebie, bo może mi się kiedyś przydać. Ma ktoś może pomysł na kolorystykę i postacie do szablonu na blog fantasy? Chętnie przyjmę od was jakieś ciekawe propozycje. 
  Dodatkowo - na sott zagościł nowy szablon i jest on mojego autorstwa. Spójrzcie tylko. Mam nadzieję, że wam się podoba. Muszę przyznać, że sporo się nauczyłam i teraz moje szablony zmieniają się na lepsze. Poza menu, statystyką, tekstem czy układem zmieniam również stopki, komentarze, archiwum, etykiety... 
   A dzisiaj do zaprezentowania mam trzy nagłówki (wszystkie wolne) oraz dwa szablony. :)

Link
Zrobiłam go już wcześniej. Z nudów. Na śmierć jednak zapomniałam o wstawieniu go na sott. D: Ewidentnie jest to mój faworyt. Kocham ten nagłówek całym swoim sercem i nadal jestem zdziwiona, że gimp potrafi czynić takie cuda... 


I dwa nagłówki w różnych wersjach kolorystycznych. Pierwszy pod względem kolorystyki bardziej mi się podoba. Mam wrażenie, że nie wyszła mi ta "biała dama" oraz napis. :/ 

Szablon Wolny
Podgląd|Jeżeli chcesz pobrać, napisz mi na e-mail wiadomość. DA się robi. D:

Kolumna wysuwana, nagłówek nieruchomy. Raczej skromniutki to szablon, ale bardzo jestem z niego zadowolona. :)


Duży. Wręcz gigantyczny. Ale i tak bardzo mi się podoba. W porównaniu do pierwszego, użyłam zdecydowanie więcej kodów i zdecydowanie bardziej się napracowałam.

34 komentarze:

  1. KOD, mój ulubiony kolor to czarny ^^
    Nick szabloniarki,FRAGONIA
    Twój kontakt, najlepiej e-mail, bądź howrse, gdzie należy się zgłosić w razie pytań odnośnie szablonów. oliwiaburda2002@wp.pl Dante.
    INFORMACJE O BLOGU
    Nazwa twojego bloga: Akademia Du Rouet
    Rodzaj Twojego bloga: Akademia jeździecka
    Link do bloga: https://akademiadurouet.blogspot.com
    Krótki opis twojego bloga (możesz np. streścić fabułę albo wyjaśnić, o czym on jest):
    Od zawsze pasjonowały Cię konie? Czy po prostu chcesz poznać nowych ludzi? Chcesz jeździć, a przy tym uczyć się w jednej z najbardziej prestiżowych szkół i rozwijać swoje zainteresowania w ciszy zielonych okolic akademii? Tak? W takim razie trafiłeś idealnie!
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    KOLORYSTYKA: jasne kolory, biały, beż…
    POSTACIE:https://i.pinimg.com/564x/9f/b9/4c/9fb94cd9d920a93fcf15c8d2336ba391.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/51/67/c4/5167c40505103439166a3f3b978983b6.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/ba/3a/80/ba3a8088d70eceefe2045d11b426874f.jpg
    UKŁAD: Minimalistyczny z nagłówkiem z boku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwie kolumny, żeby były najlepiej

      Usuń
    2. Na blogu nie widzę nigdzie naszego buttonu. Jeżeli się pojawi, przyjmę zamówienie.

      Usuń
    3. już wklejony, wybaczcie :c

      Usuń
  2. Prosiłabym, jeśli można, o wykonanie szablonu NA ZIMĘ. Pisałam też na chacie, więc...no wiesz, o co chodzi. Przynajmniej żeby na styczeń cosik byłoXD

    PODSTAWOWE DANE
    KOD: Twój ulubiony kolor (NiebieskiXD)
    Nick szabloniarki: Vini.
    Twój kontakt: ashuramaru61@gmail.com/holidays horse (HW)
    INFORMACJE O BLOGU
    Nazwa twojego bloga: Eternal Freedom
    Rodzaj Twojego bloga: Klan, Stado koni
    Link do bloga: http://freedometernal-s.blogspot.com/
    Krótki opis twojego bloga: Od 16 września 2017 roku akcja toczy się w obrębie Klanu Mroźnej Duszy, od czasu, gdy jego twórca pokonał znane trio zabójców. Kierujemy dzikimi końmi, naprawdę różne rzeczy się dzieją...XD
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    KOLORYSTYKA: Rzecz jasna zimowa. Preferowałabym takie kolory jak: biały, niebieski, szary, ale to nie jest najważniejsze - oby nie były za ostre.
    POSTACIE: Rzecz jasna, konie, bardziej w stadzie, ale dobrze by było wstawić jakiegoś pojedynczego też
    NAPISY: Tytuł Eternal Freedom wsadzić, gdzie będzie dobrze, a pod nim albo obok: Zima, piękna pani; niekoniecznie wtedy, gdy gości również w naszych sercach
    DODATKOWE INFORMACJE/SPECJALNE ŻYCZENIA: Ażeby się nic nie psuło, nie układało jak siano na ziemiXD
    UKŁAD:
    Zamknięty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrzucone. Vini gdzieś przepadła + nieznajomość regulaminu.

      Usuń
  3. Witajcie.
    Mam zamiar od dłuższego czasu stworzyć bloga, ale nie mogę znaleźć fajnego szablonu :/ czy byłaby możliwość stworzenia szablonu na nowy blog? Czy raczej to dopada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety odpada. Nie wykonujemy szablonów na nowo powstałe, czy jeszcze nie istniejące blogi, co wyraźnie jest zaznaczone w regulaminie.

      Usuń
    2. Ale wato było zawsze zapytać :D

      Usuń
  4. PODSTAWOWE DANE
    1. Fioletowy
    2. RELLVION
    3. Pandemonium. (hw) annastankiewicz987@wp.pl (mail)
    INFORMACJE O BLOGU
    1. Iterum
    2. Miasto anime, zwykli i magiczni ludzie
    3. http://od---nowa.blogspot.com/
    4. On, to ten, który zniszczył i stworzył świat. Nie mam na myśli Boga. On jest czymś o wiele bardziej potężniejszym. Stworzył nas, nowych ludzi. Tych normalnych, jak i nieludzi.
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    1. KOLORYSTYKA: Coś w neutralnych barwach (coś z szarością), by nie raziło w oczy i nie odciągało oczu od głównego tekstu
    2. POSTACIE: Daje wolną rękę. Zdjęć własnych nie mam. Jeśli chodzi o ludzi, to najlepiej anime, bo w sumie takimi się tutaj pisze. Moze to być jakiś ciemny krajobraz, ktory dodawał by tajemniczości blogowi.
    3. NAPISY: Głowna nazwa bloga koniecznie i teraz według szabloniarza, można dodać napisy, jakieś motta czy coś tam, co by dodało urokowi blogu, ale nie są one koniecznie. Byleby było słowo "Iterum". Jak coś to "Iterum" oznacza "od nowa"
    4. DODATKOWE INFORMACJE/SPECJALNE ŻYCZENIA: Dobrze by było, żebym mogła w jakimś bardziej widocznym miejscu umieścić etykiety i ogólne informacje... ale ja się tam nie znam na kodach, więc zostawiam to dla szabloniarki. Jeśli chodzi o strony główne, to nie mogę się chować, tak, jak to jest teraz na blogu, gdyż jest to męczące. Dobrze by było, żeby zjeżdżały razem ze stroną. Gdyby to jednak nie pasowało, to wystarczy, żeby żeby były widoczne.
    5. UKŁAD: Minimalistyczny

    OdpowiedzUsuń
  5. PODSTAWOWE DANE

    Moim ulubionym kolorem, jest fioletowy.

    Nick szabloniarki: Uniżam głowę i proszę o wykonanie szablonu przez Fragonię

    Kontakt: Magic Guilds (aktualnie najczęściej przebywam)

    INFORMACJE O BLOGU

    Nazwa twojego bloga: Magic Guilds

    Rodzaj Twojego bloga: Fantastyczny, oparty na anime - Fairy Tail

    Link do bloga: https://magic-guilds.blogspot.com/

    Krótki opis twojego bloga: Świat zamieszkiwany przez ludzi (90% populacji) oraz Magów (10% populacji). Druga, wymieniona przeze mnie rasa zakłada Gildie, w których wykonują określone misje i kształcą swój charakter, jak i ulepszają zdolności. Trwa ciągła walka pomiędzy normalnymi Gildiami, a tymi Mrocznymi. Podaje tylko te najważniejsze informacje, które mogą pomóc w szablonie. Nie ma sensu mówić więcej, gdyż nie zachęcam w tej chwili do dołączenia c:

    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI

    KOLORYSTYKA: Fioletowa/czarna/czerwona/niebieska - Coś na wzór waszego, pięknego szablonu. Jeżeli mogę - chciałabym również tam jakieś elementy świecące (jak w waszym przypadku gwiazdki)

    POSTACIE:

    https://pre00.deviantart.net/6d61/th/pre/f/2011/017/d/5/the_fairy_tail_gang_v2_by_simplykia-d37efej.png

    https://vignette3.wikia.nocookie.net/fairytail/images/1/18/Natsu_Banner_Fanart.jpg/revision/latest?cb=20120731230058

    http://cdn.playbuzz.com/cdn/bdfdac04-a622-467c-8cbb-1d7245140eaa/919c0574-9e8b-48c2-861a-1d834c0b40ea_560_420.jpg

    https://avante.biz/wp-content/uploads/Fairy-Tail-Characters-Wallpapers/Fairy-Tail-Characters-Wallpapers-005.jpg

    https://i.paigeeworld.com/user-media/1470787200000/578dbab34b5e739b0e8e5167_57aaed9c1f8777757c6d4b9e_320.jpg

    https://s1.zerochan.net/Jellal.Fernandes.600.713589.jpg

    http://vignette3.wikia.nocookie.net/fairytail/images/7/74/New_Opening_-_Igneel.jpg/revision/latest?cb=20121003114445

    Można niektóre z nich złączyć jakoś fajnie w spójną całość c:

    NAPISY: Chciałabym, aby na szablonie były napisane takie niewielkie nazwy wszystkich gildii, czyli:

    ~ Fairy Tail

    ~ Lamia Scale

    ~ Phantom Lord

    ~ Blue Pegasus

    ~ Sabertooth

    ~ Grimoire Heart

    ~ Oración Seis

    ~ Tartarus

    ~ Raven Tail

    DODATKOWE INFORMACJE/SPECJALNE ŻYCZENIA: Jeżeli mogę - chciałabym również tam jakieś elementy świecące (jak w waszym przypadku gwiazdki) [powtarzam]. Tylko, jeżeliby pasowało. To ty masz większe doświadczenie w grafice c:

    UKŁAD:

    Otwarty c:





    Blog został przeze mnie zaobserwowany, a button już widnieje na naszym blogu - i nie zniknie. Mam nadzieję, że zgodzisz się wykonać wymarzony przeze mnie szablon. Wiem ile to zajmuje czasu, ale bardzo proszę.

    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko moja wizja, jeżeli masz lepszą - śmiało! Chciałabym, żeby blog wyglądał estetycznie, więc zaufam Ci w 100%

      Usuń
    2. Damm, ze względu na to, że blog nie ma dwóch tygodni, szablon przyjdzie z opóźnieniem i będzie czekał ostatni w mojej kolejce, ale przyjmuję.

      Usuń
  6. Witam! Od jakiego czasu szukam szablonu - nie ukrywam, że dla mnie jego stworzenie nie jest możliwe, bo blog wyglądałby... no, dość nieatrakcyjnie :D Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc.
    Oczywiście obserwuję SOTT, a button jest widoczny. Miałam lekki problem z jego zamieszczeniem (blogger nie chciał współpracować), ale mam nadzieję, że wszystko jest w porządku.

    PODSTAWOWE DANE
    Ulubiony kolor: szary (popielaty)
    Nick szabloniarki: Fragonia
    damaszek2001@gmail.com
    INFORMACJE O BLOGU
    Wataha Smoczego Ostrza
    blog o wilkach z nadprzyrodzonymi mocami; świat magii
    https://watahasmoczegoostrza.blogspot.com
    Wataha Smoczego Ostrza to blog, na którym każdy kto ma w sobie chęć pisania opowiadań znajdzie miejsce dla siebie. Wcielamy się w wilczą skórę, polujemy i przeżywamy niesamowite przygody, przy okazji bawiąc się magią.
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    KOLORYSTYKA: Myślałam nad połączeniem szarości (dość jasnej, aby wszystko było czytelne) z soczystą zielenią.
    POSTACIE: Najlepiej wilki fantasy, ale zamiast jakichkolwiek postaci może to być jakiś leśny czy górski krajobraz.
    NAPISY: Oczywiście nazwa bloga (Wataha Smoczego Ostrza). Na żadne cytaty nie mam pomysłu lecz jestem otwarta na propozycje :D
    DODATKOWE INFORMACJE/SPECJALNE ŻYCZENIA: Zależy mi na tym, by szablon był minimalistyczny - nie chcę, by szybko się znudził. Nie przepadam za bogato zdobionymi szablonami, bo takie za bardzo rozpraszają.
    Dodatkowo na blogu posiadam sporo etykiet (każda aktywna postać ma swoją), przez co rozłożenie ich np. w pionie zajęłoby bardzo dużo miejsca.
    Prosiłabym o nie używanie mocnych odcieni fioletu i różu.
    UKŁAD: Minimalistyczny (zależy mi na nagłówku z boku strony)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. ^^
    Pytanie z mojej strony: zasadę macie taką, że nie przyjmujecie zamówień na nowo powstałe blogi. Cóż, może da się nam jakoś dogadać?
    U mnie jest tak, że nie otworzę bloga rpg, dopóki nie będę miała szablonu, a aktualnie tylko Was znalazłam, poza tym podobają mi się Wasze prace.
    Tak więc żeby było sprawiedliwie - gdybyście zechciały zrobić szablon na mojego bloga, który jeszcze nie został otwarty, obiecuję dla wiarygodności
    -jakieś lepsze rzeczy z CR na Howrse, np. zestaw hery, jabłko vintage
    -screeny z nieopublikowanych jeszcze stron mojego bloga (np. bohaterowie, formularz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, regulamin został stworzony po to, aby się do niego każdy dostosował. Nie wykonujemy szablonów na nowo powstałe, a tym bardziej jeszcze nie stworzone blogi. Nie przyjmuje także CR, gdyż posiadamy wszystkie przedmioty, zwłaszcza, że teraz były eventy itp. Zakładki nie wliczają się do regulaminu. Sorki, ale nie wykonamy szablony, nie ważne za jaką cenę. My nie mamy pewności, czy twój blog przetrwa, a stworzenie jednego szablonu zajmuje masę czasu.

      Usuń
    2. Oki, w takim razie skontaktuję się z Wami, jak blog będzie miał 2 tyg.

      Usuń


  8. PODSTAWOWE DANE
    1. Turkusowy
    2. Fragonia
    3 Howrse 102gabi

    INFORMACJE O BLOGU
    1. A City In New York
    2. Realne postacie
    3. https://a-city-in-new-york.blogspot.com/
    4. Blog ten jest realny, gdzie ludzie robią co chcą, spełniają swoje marzenia, budują karierę.

    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    KOLORYSTYKA: Myślałam, aby kolorystyka była z jasnymi odcieniami, ale nie za jasnymi, aby nie psuć wzroku i łatwo było czytać.
    POSTACIE: postacie realne
    NAPISY: Nazwa bloga "A City In New York' i może być jakiś cytat, motto.
    DODATKOWE INFORMACJE/SPECJALNE ŻYCZENIA: Fajnie jakby szablon miał jakiegoś gifa, lub były migoczące np. gwiazdki. Kolor zdjęć postaci może żeby był wyblaknięty, a gdy najedzie się na nią strzałką odzyskały swoje naturalne kolory. Grafik może dodać coś od siebie.
    UKŁAD: otwarty.


    BANNER - chciałabym aby banner pasował do szablonu.

    PODSTAWOWE DANE
    1. Turkusowy
    2. Fragonia
    3. Howrse 102gabi

    Nazwa twojego bloga (w przypadku zamówienia na blogspot): A City In New York
    Link do bloga/howrse/doggi, na którego ma zostać wykonaną grafika: https://a-city-in-new-york.blogspot.com
    Rozmiar grafiki: średni
    Rodzaj grafiki: banner
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    Kolorystyka: pasujący do szablonu
    Postacie : realne
    Napisy (czyli, jak ma zostać podpisana praca): nazwa bloga
    Dodatkowe informacje/specjalne życzenia. może o być w postaci gifa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fragonia ma aktualnie max. Nie przyjmuje więcej zamówień.

      Usuń
    2. Ponąć mój szablon miała przejąć Rellvion, taką dostałam informację na chacie :)

      Usuń
  9. Zamówienia - Szablony
    PODSTAWOWE DANE
    Mój ulubiony kolor to czerwony
    Obojętnie, chodzi o szablon, kto jest wolny
    nigarkarfa@op.pl nigarkarfa - howrse
    INFORMACJE O BLOGU
    Nazwa twojego bloga: Disasters Horses
    Rodzaj Twojego bloga: stado koni
    Link do bloga: https://disasters-horses.blogspot.com/
    Krótki opis twojego bloga (możesz np. streścić fabułę albo wyjaśnić, o czym on jest):
    Jest o magicznych koniach
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    KOLORYSTYKA: ciemna, pasująca do obrazu, czarna, szara
    POSTACIE: konie, nie zwyczajne, błagam was, bez ludzi
    https://www.google.pl/search?biw=1366&bih=662&tbm=isch&sa=1&ei=8NhQWq7wD4uasAH0r6a4Bg&q=magiczne+konie&oq=magiczne+konie&gs_l=psy-ab.3..0l10.1173680.1179149.#imgrc=NSIkukIB6Ni6QM:
    NAPISY: Disasters Horses
    DODATKOWE INFORMACJE/SPECJALNE ŻYCZENIA: zaokrąglone ramki, tekst gadżetów z cieniem.Da się?:)
    UKŁAD:
    Zamknięty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę, ale niestety będziesz musiała chwilę poczekać. Na pewno zostanie wykonany w styczniu :)

      Usuń
  10. :D :D Danke schon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówienia - Szablony
    Także więc, pewnie coś pokiełbasiłam xD W razie czego proszę o nakierowanie mnie, gdzie popełniłam błąd :3
    1.Moim ulubionym kolorem jest czarny
    2.Obojętnie, chodzi o szablon, ktokolwiek, kto jest wolny
    3.rabarbarbarv2.0@gmail.com


    INFORMACJE O BLOGU
    1.Dressage Academy
    2.Akademia jeździecka.
    3.http://dressage-academy.blogspot.com/p/grafika.html
    4.W pełnym skrócie: jest to akademia jeździecka.


    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    1.Kolorystyka: Utrzymajmy się w miętowych odcieniach, i białości. Jednak tutaj pozostawiam w większości wolną rękę.
    2.Postacie: Realne.
    3.Napisy: Nazwa bloga i być może jakiś cytat, motto.
    4.Dodatkowe informacje/specjalne życzenia: Jeżeli jest to możliwe, zaokrąglone ramki.
    5.Układ: Otwarty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź ^^
      Lecę czytać, pewnie coś pominęłam...

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. PODSTAWOWE DANE
    KOD: Moim ulubionym kolorem jest jasny niebieski (siny).
    Nick szabloniarki, która ma wykonać daną pracę: Vini.
    Kontakt: gmail: azulowski@gmail.com, doggi: Azul
    INFORMACJE O PRACY
    Nazwa konta doggi: Azul
    Link do doggi, na którego ma zostać wykonaną grafika: https://www.doggi-game.pl/players/view/218148
    Rozmiar grafiki: 600x600 pikseli
    Rodzaj grafiki: prezentacja
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    Kolorystyka: siny, beżowy, biały
    Postacie: psy rasy shar pei
    Napisy: Azul, a poniżej cytacik ,,Miałem zły dzień. Tydzień. Miesiąc. Rok. Życie. Cholera jasna.''
    Dodatkowe informacje/specjalne życzenia: Aby w prezentacji znalazł się gif z shar pei
    Poszczególne elementy: gif i miejsce na tekst, nie mam szczególnych wymagań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vini gdzieś się zapodziała. Na odpowiedź nieco musisz poczekać.

      Usuń
    2. Mogę oczywiście poczekać. :)

      Usuń
  14. PODSTAWOWE DANE
    1. Turkusowy
    2. Fragonia
    3 Howrse 102gabi

    INFORMACJE O BLOGU
    1. A City In New York
    2. Realne postacie
    3. https://a-city-in-new-york.blogspot.com/
    4. Blog ten jest realny, gdzie ludzie robią co chcą, spełniają swoje marzenia, budują karierę.

    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    KOLORYSTYKA: Myślałam, aby kolorystyka była z jasnymi odcieniami, ale nie za jasnymi, aby nie psuć wzroku i łatwo było czytać.
    POSTACIE: postacie realne
    NAPISY: Nazwa bloga "A City In New York' i może być jakiś cytat, motto.
    DODATKOWE INFORMACJE/SPECJALNE ŻYCZENIA: Fajnie jakby szablon miał jakiegoś gifa, lub były migoczące np. gwiazdki. Kolor zdjęć postaci może żeby był wyblaknięty, a gdy najedzie się na nią strzałką odzyskały swoje naturalne kolory. Grafik może dodać coś od siebie.
    UKŁAD: otwarty.


    BANNER - chciałabym aby banner pasował do szablonu.

    PODSTAWOWE DANE
    1. Turkusowy
    2. Fragonia
    3. Howrse 102gabi

    Nazwa twojego bloga (w przypadku zamówienia na blogspot): A City In New York
    Link do bloga/howrse/doggi, na którego ma zostać wykonaną grafika: https://a-city-in-new-york.blogspot.com
    Rozmiar grafiki: średni
    Rodzaj grafiki: banner
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    Kolorystyka: pasujący do szablonu
    Postacie : realne
    Napisy (czyli, jak ma zostać podpisana praca): nazwa bloga
    Dodatkowe informacje/specjalne życzenia. może o być w postaci gifa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrzucone. Ile razy Tyks ma pisać, ze nie przyjmuje zamówień?? I zamówienia przyjmujemy pod ostatnim postem, a nie wcześniejszym

      Usuń
    2. Moim szablonem miała się zająć inna graficzka i dalej ani słychu ani nic ;) więc sorry że znowu wysyłam form skoro nie wiem kto w końcu robi mój szablon ;)

      Usuń

Obserwatorzy