poniedziałek, 23 października 2017

Witajcie...

Z tego co wiem, to wszystko zaczęło się od pewnego styczniowego wieczoru, kiedy to na pamiętnym dość blogu Pack of Heroes, który dzisiaj już nie istnieje, pojawiła się informacja o nowym szablonie. Był wykonany przez dziewczyny z SoTT, a konkretnie NewMooni. Zaciekawiona przeturlałam się przez połowę internetu i odwiedziłam ich bloga, po pewnym czasie sama złożyłam zamówienie. Od tamtego czasu regularnie obserwowałam co się tu dzieje, jakie nowe prace się pojawiają.
Gdzieś w kwietniu dziewczyny ogłosiły nabór. Stwierdziłam, że się zgłoszę "bo czemu nie?". Wysłałam formularz, przykłady do prac... Przyszedł czas na okres próbny. Niestety poziom prac na blogu różnił się mocno od moich, więc po pewnym czasie zrezygnowałam.
Minęły miesiące, patrzę teraz: pół roku! Zajrzałam ponownie na stronę - nabór nadal trwa, a co więcej - jest tutaj od niedawna moja koleżanka z realu - Retrica. Niewiele myśląc ponownie wysłałam formularz i... po kilku dniach otrzymałam pozytywną odpowiedź. Znów trafiłam na okres próbny!
Postaram się wrzucać tutaj swoje prace, oczywiście jestem otwarta na wszelkie zamówienia, ale najchętniej wykonuję prezentacje, bannery, przerywniki i avatary. Nie siedzę dużo w szablonach, także te słabiej mi wychodzą, ale wiem, że sobie poradzę ;)
Bardzo dziękuję założycielkom za drugą szansę i mam nadzieję, że "praca" tutaj przyniesie mi dużo doświadczenia i nowych umiejętności, jak i Wam wiele radości i dumy z nowo otrzymanych prac.

Pozdrawiam,
Vini~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy