czwartek, 15 marca 2018

#19 by Fragonia

Zawsze BlackAndWhite. Ogólnie notka będzie jakaś taka...trochę czarno-biała
Przychodzę dzisiaj z długim zamówieniem dla Watahy Notte, wolnym szablonem, oraz sygnaturką w dwóch odsłonach. Bez dalszych wstępów, zaczynamy:

Sygnaturki:

Banery:
Minimalistycznie. Uznałam, że taki mały przyda się chociażby na prezentację.
Chyba mój faworyt. ^^

Zgodnie z wymiarami podanymi przez administratorkę.
Avatary:

Stempelki:


Prezentacje:
Dla Mamy <3
Dla mojego Sizonka <3
Dla Watahy Notte
Kod:
<div style="background-image:url(https://cdn.discordapp.com/attachments/345113164981075968/423505226733977613/eugeb8.png); width: 945px; height: 575px; overflow: auto; margin-top: 0px; margin-left: 0px;">
<div style="width: 334px; height: 357px; color: rgb(0, 0, 0); overflow: auto; margin-top: 176px; margin-left: 538px;"><font style="color: rgb(246,246,246);" size="1"><font size="1"><span style="font-family: Arial;">Prezentacje wykonana przez gracza Fragonia. Żeby nie zepsuć struktury, zamiast entera przetrzymaj shift i kliknij enter, aby przejść do kolejnego wersetu. (:
</div> </div>
 Szablon: 

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za wykonanie zamówienia! Wszystkie prace są wprost cudowne i na pewno niebawem pojawią się w odpowiedniej zakładce :)

    Pozdrawiam
    zucek

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Przejrzałam ten blog od deski do deski i powiem szczerze, że Twoje szablony najbardziej przypadły mi do gustu. Jednak nie bardzo rozumiem jak to w końcu jest z tym zamawianiem... Bo latam ja i latam od kilku dni i szukam szablonu dla siebie, ale gdzie nie pójdę, tam jebut i szabloniarnia zamknięta :( Tutaj z kolei widzę... ale nie wiem co widzę. W poprzednim poście było niby jasno napisane, że nikt nie przyjmuje szablonów (nad czym ubolewałam długą chwilę), potem z kolei jeszcze raz przejrzałam ramki obok i jest informacja "Fragonia Chwilowo nic jej nie przyszło. :c" Chciałam się więc dowiedzieć jak to jest. Proszę nie bić, ale ten blog to moja ostatnia deska ratunku... Znalazłam co prawda dwa blogi z szablonami wolnymi, ale są, krótko mówiąc paskudnie wykonane, jak z painta... :/
    Będę wdzięczna za odpowiedź ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, Sott zamknęło możliwość zamówienia szablonów, lecz nie zwolniło nas to, z obowiazku wykonania już przyjętych zamówień. Te blogi, którym obiecaliśmy zrobić(zanim zamknęłyśmy tą możliwość) otrzymają swoje szablony. Następnie bedziemy robić tylko wolne szablony, a na zamówienia prywatne będzie grafika typu: baner, logo, prezka itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak... A już myślałam, że jest światełko w tunelu... A tu pociąg :/
      Cholera no, że też ludzie są tacy beznadziejni... Rozumiem Waszą decyzję, przeczytałam całą poprzednią notkę. Sama się zdenerwowałam, bo znam takie przypadki z autopsji (oczywiście nie mówię o robieniu szablonów, ale czegokolwiek innego). Szkoda tylko, że cierpicie Wy i wasze nerwy, oraz osoby, które szukają x dni szablonu, a tu gdzie się nie zajrzy, tam odwołane/zamknięte/zawieszone m. in. przez takie osoby.
      No nic. Dziękuję za informację i szybki odzew. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. PODSTAWOWE DANE
    KOD, który znajdziesz po przeczytaniu regulaminu: zielony
    Nick graficzki, która ma wykonać zamówienie: Fragonia (bo jesteś wolna:D)
    Twój kontakt: nigarkarfa , nigarkarfa@op.pl
    INFORMACJE O PRACY
    Nazwa twojego bloga : Disasters Horses
    Link do bloga: http://disasters-horses.blogspot.com/
    Rozmiar grafiki: nie znam się na tym, ale chodziłobymi o takie jakie mają bannery watahy notte.
    Rodzaj grafiki:bannery, avatar, i może stempelek
    OGÓLNY ZARYS GRAFIKI
    Kolorystyka: ciemna
    Postacie (mogą być fantasy, anime, zwierzęta itp. Możesz także podać własne linki, ale uwaga, szabloniarz ma prawo odrzucić wybrane zdjęcia): magiczne konie, mogą być użyte zdjęcia postaci na blogu.
    Napisy (czyli, jak ma zostać podpisana praca): Disasters Horses ,,Przyjaźń i honor``
    Dodatkowe informacje/specjalne życzenia (czyli, czy masz jakieś specjalne życzenia, które moglibyśmy uwzględnić): raczej nie
    Poszczególne elementy: konie:D
    A co do ilości... Zrób, tyle ile uważasz i chcesz. I tak jestem wam wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Istnieje możliwość zamówienia loga/baneru bo się pogubiłam :( ?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy