niedziela, 26 lutego 2017

Znacznik (#1*)

Witam. Mam na zbyciu taki oto znacznik na blog:
Sama za bardzo nie mam co z nim zrobić. Tworzyłam go na bloga, ale okazało się, że kosogłos to był raczej zły pomysł, a szkoda wywalać. Jeżeli ktoś przyjmie znacznik, niech napisze w komentarzu i  poda link do bloga. No i niech nie zapomni o kredycie!
~Fragonia powoli odzyskuje wenę
UWAGA: Zamówienie na blog Theatre of War zostało jednak odrzucone. Nie miałam wizji na szablon, za to na Alis jest już prawie gotowy. Pytam się jednak autora tego bloga, czy układ może być jednak zamknięty.

7 komentarzy:

  1. Tutaj autorka bloga Alis. Oczywiście, układ może być zamknięty

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ulubione zwierzątko
    - Tittelle (przepraszam jeśli źle napisałam)
    - wataha
    - wataha złotego blasku
    - watahazlotwgoblasku-wzg.blogspot.com
    (Szablon który się tam znajduje bie jest od was)
    - blog to wataha, której tereny powstały w wyniku zderzenia dwóch asteroid
    Ogólny zarys szablonu:
    => Kolorystyka - no nie wiem może być coś typu granatowy, złocisty,ale sama wybierz
    => magiczne wilki
    => Na pewno nazwa watahy na nagłówku,

    => myśle że wymyślisz
    => Układ - Otwarty
    => środowy
    => 5

    Jak coś morzesz wszystko zmienić i zrobić po własnej myśli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrzucam zamówienie. Chwilowo mam status zamknięty. Ponadto link do bloga nie działa.

      Usuń
  3. Twoje ulubione zwierzątko
    - Fragonia
    - wataha
    - The Pack Of The South
    - thepackofthesouth.blogspot.com
    - opis jest na royalog i poza tym wataha nie jest moja tylko poproszona zostałam o zamówienie szablonu
    Ogólny zarys szablonu:
    => Kolorystyka - no nie wiem szablon ma być ciekawy
    => magiczne wilki + jeden magiczny kot
    => Na pewno nazwa watahy na nagłówku,

    => myśle że wymyślisz
    => Układ - Otwarty
    => środowy
    => 5

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy