poniedziałek, 9 stycznia 2017

Wielkie otwarcie!

Dobry wieczór moi mili z tej strony wita was NewMooni!, znana postać wśród blogów z magicznymi wilkami i przeróżnymi watahami oraz swego czasu początkująca graficzka. Postanowiłam, że po raz pierwszy w życiu spróbuję swych sił w grafice. Nie to, żebym nigdy jej nie wykonywała, ale to pierwszy blog, jaki stworzyłam wraz z przyjaciółką o tematyce związanej z szablonami na blogspot, gdzie dodawane będą przeróżne prace, które będziemy mogli użyć do upiększenia swojego bloga. Przez ostatnie tygodnie szablownica ,,Sister's Of The Template" była wielokrotnie edytowana i ulepszana. Chcę, by ta strona pomagała wam drodzy czytelnicy w dekorowaniu blogów, a mi w doskonaleniu swoich umiejętności. Wiem, że wciąż daleko mi do innych szabloniarzy, ale bardzo się staram i wkładam w to całe serce i duszę. Mam nadzieję, że pracę zostaną docenione i co ważniejsze zaakceptowane :D Nie robię niczego profesjonalnie, więc... z góry przepraszam, jeśli coś mi nie wyjdzie.

Witam witam! Z tej strony współzałożycielka tego cudownego bloga graficznego - SOTT!! Jest mi niezmiernie miło, że mogę, wraz ze swoją przyjaciółką, prawie siostrą, przeciąć wstęgę i po raz kolejny rozpocząć swoją przygodę z grafiką! Miałam również swojego, prywatnego bloga, jednak prowadziło mi się go o wiele ciężej, gdyż robiłam to sama. Teraz wierze, że za pomocą Mooni Nie umiem pisać powitań, zwłaszcza, kiedy ktoś już powiedział wszystko za mnie xP Mogę powiedzieć po prostu..mam nadzieję, że blog szybko się rozwinie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy